Čerpacie agregáty
Dieselové čerpacie súpravy MOP sú odolné aj v tých najnáročnejších podmienkach. Sú to tie najspoľahlivejšie stroje poľnohospodárov: sú mobilné, odolné voči poveternostným vplyvom a pripravené vyraziť hneď, ako je to potrebné. Doplňovanie paliva sa dá ľahko naplánovať a rozvrhnúť vďaka veľkej zásobnej nádrži. Prevádzku čerpadla a dieselového motora podporuje automatické ovládanie strojov, stabilný podvozok odolný voči vibráciám a ďalšie signalizačné a ochranné systémy
Efektívna a účinná distribúcia vody aj v tých najťažších podmienkach
Na čerpanie a distribúciu vody z kanálových systémov, vodných nádrží alebo rybníka doporučujeme používanie prenosných čerpacích agregátov (čerpadlo + motorový pohon). Široký sortiment týchto zariadení sa dodáva s čerpadlami Rovatti na dieselový motorový pohon Iveco Aifo alebo Deutz. Spoľahlivosť a dlhá životnosť, nízka spotreba pohonných hmôt, ohľad na životné prostredie, optimálny pomer medzi obsahom valca motoru a otáčkami sú niektoré z hlavných predností týchto motorov.
- viacstupňové čerpadlá s veľkým prietokom a výtlačnou výškou
- podvozok so zabudovanou 450-650 l nádržou pre palivo a 2 kolesami
- patentovaný systém chladenia motora „cool water motor”
- nastaviteľné opierky/nohy
- 2 veká palivovej nádrže
- palivomer
- ochranná mriežka, ventilátor, zemnenie motora, ventilátor na chladenie motora
- digitálna elektronická ovládacia jednotka na zobrazenie motohodín, tlaku na čerpacej jednotke a na časovanie vypnutia motora Elcos CIM/CEM, EasyMop, Idromop
- bezpečnostná signalizácia (tlak oleja, teplota vody, nízky stav paliva)
- ochranný kryt akumulátora a motora
Patentovaný systém chladenia motora “cool water motor”
Výmenník tepla RM je kompletne vyrobený z ocele INOX 304; je namontovaný na vstupe čerpadla a jeho úlohou je chladiť chladiacu kvapalinu motora (uzavretý okruh a ovládaný pôvodným termostatickým ventilom motora) prostredníctvom výmeny tepla so závlahovou vodou nasávanou čerpadlom. Tento systém umožňuje úsporu približne 8% výkonu motora vďaka eliminácii ventilátora a chladiča. Okrem toho systém ťaží z drastického poklesu hluku vďaka absencii chladiča ventilátora (približne 77,5 dB pri 8 m s motorom pri 1650 xpm). Ďalšou výhodou pre užívateľa je absencia akejkoľvek údržby a/alebo čistenia chladiča.
Motory vybavené medzichladičom sú vybavené dvoma výmenníkmi, ktoré umožňujú tepelnú výmenu medzi nasávanou vodou a prichádzajúcim vzduchom z turbodúchadla a sú smerované k motoru. Výmenník tepla RM je chránené medzinárodným patentom.
Poradíme vám?
Neváhajte nám napísať, navštíviť nás alebo kontaktujte priamo našich odborníkov.